Cases

Nieuwe restaurantformule Wrapinez

Ontwikkeling van een nieuwe restaurantformule voor eetgeluk.

Friesblond

Innovatietraject en merkontwikkeling van Friesblond.

Boboli Mediterraan brood

Boboli Mediterraan brood

Innovatiestrategie en conceptontwikkeling in Mediterraan brood voor Boboli.

Albert Heijn Verspakket

Conceptontwikkeling van een vers maaltijdpakket in de supermarkt.

Legends, telling teas

Over thee kunnen net zoveel verhalen verteld worden als over wijn. Dat is het centrale gedachtengoed van dit nieuwe horeca theemerk.

Leev natuurvoeding

Ontwikkeling van een nieuw merk.

Stroese Dame

Ontwikkeling van een kaasmerk, logo, kaaskorst en marktkraam voor deze biologische geitenkaas voor fijnproevers.

Bravo Foods

Ontwikkeling van een range rijstverpakkingen met een folkloristisch karakter. Speciaal voor het etnische kanaal.

Bongastate Schapenyoghurt

Een nieuw merk over modern herderschap en een verpakking die recht doet aan de zachte en zuivere inhoud.

Deli2Go-Shell, Qizini

Introductie van het Engelse Deli2Go in Nederland. Ontwikkeling van assortiment, brood-producten en verpakkingen.

Horeca theemerk Pickwick Leafs

Een opvallend frisse en pure verschijning in de horeca! Herpositionering en redesign van Pickwick leafs.

Rock ‘n Roll Salads

Hoe van food waste een swingend saladeconcept gemaakt is voor de mobiele consument bij Texaco.

De Fruitbakkers

Een nieuw b-to-b merk om samen met retail partners middels co-creatie tot nieuwe fruitbrood innovaties te komen.

Rudolph’s Bakery Blokker bakartikelen

Assortimentsadvies en verpakkingsdesign.

24 Kitchen Blokker

24 Kitchens, Blokker

Pickwick Elements

Ontwikkeling van een natuurlijk, Kruidenthee concept voor DE Masterblenders 1753.

Kerst- & paasbrood design

Bijzondere brood designs voor kerst en pasen voor de klanten van de bakkerijen van Bakefive.