Een speciaal-zaakmerk naar de supermarkt
Innovatietraject in Aziatisch snacken
Conceptontwikkeling van een vers maaltijdpakket in de supermarkt.
Herpositionering van het kaasmerk Hooidammer
Innovatiestrategie en conceptontwikkeling in Mediterraan brood voor Boboli.
Over thee kunnen net zoveel verhalen verteld worden als over wijn. Dat is het centrale gedachtengoed van dit nieuwe horeca theemerk.
Ontwikkeling van een nieuw merk.
Ontwikkeling van een nieuw ijsmerk
Ontwikkeling van een nieuwe restaurantformule voor eetgeluk.
Ontwikkeling van een range rijstverpakkingen met een folkloristisch karakter. Speciaal voor het etnische kanaal.
Een nieuw merk over modern herderschap en een verpakking die recht doet aan de zachte en zuivere inhoud.
Introductie van het Engelse Deli2Go in Nederland. Ontwikkeling van assortiment, brood-producten en verpakkingen.
Een opvallend frisse en pure verschijning in de horeca! Herpositionering en redesign van Pickwick leafs.
Hoe van food waste een swingend saladeconcept gemaakt is voor de mobiele consument bij Texaco.
Een nieuw b-to-b merk om samen met retail partners middels co-creatie tot nieuwe fruitbrood innovaties te komen.
Assortimentsadvies en verpakkingsdesign.
24 Kitchens, Blokker
Ontwikkeling van een natuurlijk, Kruidenthee concept voor DE Masterblenders 1753.
Bijzondere brood designs voor kerst en pasen voor de klanten van de bakkerijen van Bakefive.
Blijf op de hoogte van haar werk en visie over food trends, food design en innovatie in food.