GOAL

Vertaling van het Engels merk en assortiment naar NL

CLIENT

Shell, Qizini

Deli2go, Shell & Qizini

Studio Bordewijk heeft de vertaalslag van het Engelse Deli2go naar Nederland gemaakt. Het nieuwe food merk draait om de lichamelijke en geestelijke energie om door te gaan.

Het resultaat is een groot to-go broodassortiment dat duidelijk de voedingskracht aangeeft met de maten S,M en XL. Daarnaast zijn er slimme details als een ‘on the go loop’ om koffie en brood met 1 hand te kunnen dragen, een wrapverpakking die in de cuphouder van de auto past, de trendy ‘Hollandse’ boterham en een fris, wit verpakkingsdesign met heldere kleuren dat de mobiele consument snel door het schap navigeert.

Naast het brood is ook een koffieconcept ontwikkeld. Voor de automobilist heeft koffie bij uitstek de rol van oppepper. Het concept Koffie Kracht maakt als eerste merk duidelijk hoe groot die oppepper precies is, door aan te geven hoeveel kk (koffiekracht ipv paardenkracht) er in jouw kopje koffie zit. Dat geeft energie om door te gaan!