scrollen

Pickwick Leafs

Doelstelling

herpositionering theemerk, nieuwe verpakking en presentatie

Opdrachtgever

DE Masterblenders 1753

De horeca presentatie van het oude ‘Leafs’ theemerk was aan vernieuwing toe. Pickwick wilde graag de theezakjes per stuk verpakt hebben. Studio Bordewijk heeft het bestaande horecaconcept aangescherpt door ‘de blaadjes’ een meer prominente rol te geven. Want goede thee begint nu eenmaal bij de blaadjes. Met zorg geplukt, smaakvol gemelangeerd en zorgvuldig verpakt. Die zorg laten we de de gasten nu herbeleven doordat zij de verpakking kunnen openen door het blaadje van de verpakking af te ‘plukken’. Naast de single pack werden ook de groothandels-omdoos en een presentatiewijze voor in het restaurant ontwikkeld.

ontwerp-horeca-presentatie-thee-leafs-pickwick

opening-ritual-packaging-tea-leafs-pickwick

ritueel-openen-verpakking-thee-leafs-pickwick

design-verpakking-thee-leafs-pickwick

concept-ontwikkeling-thee-leafs-pickwick

packaging-design-tea-leafs-pickwick