scrollen

Leev,
ontwikkeling van nieuw natuurmerk

Goal

Ontwikkeling van nieuw merk Leev natuurvoeding, innovatief assortiment en verpakkings design

Client

Leo Voorwinden/ Leev

Leo Voorwinden (Elvee chocolade) had een droom. Hij wilde het gezonde en natuurlijke merk ‘Leev ‘ op de markt brengen met natuurvoeding die gewoon bij de supermarkt verkrijgbaar is. Studio Bordewijk heeft deze visie helpen vormgeven resulterend in een 1 meter schap met 100% natuurlijke en innovatieve producten, verpakkingen, trendbewuste smaken en een bijzondere gezondheidsfilosofie gebaseerd op de pijlers kracht, rust, glans, stroom en pienter.

Het merk was bij introductie in 2009 zijn tijd vooruit. Maar na aan langzame, gestage start is ‘Leev’ nu niet meer weg te denken uit het Nederlandse retail landschap. Leev heeft inmiddels distributie bij vele retailers van Albert Heijn tot het vooruitstrevende Marqt. Het assortiment is verder uitgebreid en het lokale karakter is onderstreept. De producten zijn ook verkrijgbaar via de webshop: Leev.nu

ontwerp-design-verpakking-muesli-leev

food-design-power-food-leev
merk-verhaal-natturlijke-voeding-leevconceptontwikkeling-volwassen-siroop-leev
innovatie-gezonde-voeding-leev
food-design-helath-benefits-leev